ADS

20 February 2012

Pautan telah berpindah !

Salam sejahtera semua.

Saya ingin memaklumkan yang segala pautan (link) telah dipindahkan ke laman baru di sini. Ianya bertujuan untuk menyedapkan pemandangan dan mempercepatkan kadaran masa loading untuk membuka laman ini. Disediakan juga pautan ke laman baru tersebut di bahagian PINTASAN, penjuru sebelah kanan atas laman ini, seperti dalam gambar di bawah. Seperti biasa, klik untuk melihat pembesaran imej pada setiap gambar.


Penghubung ke laman baru kompilasi pautan, di kotak merah

Pautan asal seperti dahulu masih tetap dikekalkan, cuma dalam format susunatur yang berbeza berbanding asal. Jika dahulunya ia di bahagian sisi kanan bawah laman, yang terbaru ini di bahagian tengah.


Susunatur pautan memudahkan rujukan

Untuk rakan-rakan kembara tidak berbasikal juga jangan khuatir, pautan anda masih tetap saya kekalkan. Terima kasih atas sokongan, saya takkan lupakan kamu semua dan akan menziarahi [sambil klik iklan yang ada hehehe...] bila berkelapangan ...


Pautan laman rakan kembara tidak berbasikal masih dikekalkan demi persahabatan ( :

Proses naik taraf sedang berlangsung, akan memuatkan pautan ke semua laman blog pengembara-pengembara berbasikal dari A ke Z. Jika ada yang saya terlepas pandang, pembaca bolehlah menghantar saranan kepada azizanzolkipli@gmail.com.

Sekian, dimaklumkan. Stay tuned ! Terima kasih ...


"A real friend is one who walks in when the rest of the world walks out." - Walter Winchell
 

No comments: